23 Temmuz 2015 Perşembe

benderimki.com neden TC istiyor?

Benderimki.com internet üzerinden anket yaparak para kazanabileceğiniz bir sitedir. Ben bu siteye üyeyim ve sizlere siteyi tanıtmaktan büyük memnuniyet duyuyorum.

Ben derim ki ile ilgili insanlara bahsettiğimde, anlattığımda insanların bana en çok sorduğu soru neden TC kimlik numarası isteniyor üzerine oldu. Bu konuyu bir açıklığa kavuşturmak istiyorum.

Benderimki.com'a ilk üye olduğum zamanlar ben de sizler gibi çok şüphe duydum. Acaba neden TC numaramı istiyorlar? Paramı vericekler mi? Güvenebilir miyim? gibi bir sürü soru dönüyordu kafamda. Daha sonra iletişim bölümünden sorarak bunun cevabını aldım. 

Öncelikle şunu söylemeliyim;
Üye olunabilinen sitelerde senin epostan kullanılarak başka bir tane hesap açılmaz. Senin doğrulaman bu şekilde yapılır. Yani aynı isim, soy isim, yaş gibi bilgilerle ne kadar eposta adresin varsa o kadar hesap açabilirsin. Ben derim ki bunun önüne geçmek, her bireyin bir hesabı olması ve hesabınızı bir başkasının ele geçirmemesi için yapılmış bir şey.

Yani biz güvenilir mi diye düşünürken onlar bizden önce düşünüp ekstra güvenilir yapmış siteyi.
Üye olun ve farkı görün derim ben.


4 yorum:

  1. Benderimki.com'a yaklaşık 3 seneyi aşkın üyeyim. Boğaziçili girişimler aracılığıyla siteden haberdar oldum. İnternetteki olumsuz yorumları bir kenara bırakırsak siteden bir şeyler kazanabilmek tamamen kişiye bağlı. Şöyle ki siteye kayıt olurken verdiğiniz bilgiler ışığında sitedeki anketlere cevap vermeniz gerekmektedir. Örneğin doğum tarihinizi ve cinsiyetinizi anketlerde de doğru bir şekilde cevaplamanız gerekiyor. Anketlerdeki başarı yüzdeniz arttıkça daha fazla anket sizlere sunuluyor. Para kazanma kısmını gelicek olursam sitede Akçe Hesabı denen bir hesap var ve her anketten belirli oranlarda akçe kazanıyorsunuz. 100 akçe 1 tl ye tekabül ediyor. Anketlerin akçe getirisi anketten ankete değişiyor. 50 akçe veren ankette var 250 akçe veren ankette var. 50 akçelik anket 5 dakika sürüyorsa 250 akçelik anket 10-15 dakika arasında değişiyor. anketler tamamlandıktan sonra akçeler hesabınıza tanımlanıyor. gelelim bu akçeleri nasıl kullanabileceğimize benderimki.com bu akçelerin kullanımı için bir çok opsiyon sunuyor dilerseniz banka hesabınıza dilerseniz paypal hesabınıza gönderim gerçekleştiriyorlar. bunun yanı sıra hepsiburada.com dan hediye çeki, app ve android storedan hediye çeki ve son olarak konturlu hat kullanıcıları için telefonlarınıza kontur gönderimi yaparak almaya hak kazandığınız akçeler size çeşitli şekillerde geri dönmüş oluyor. aklıma gelmişken siteye üye olmadan önce TC kimlik numarası konusunda tereddütlerim ilk başlarda benimde vardı fakat günümüzde kargoculara dahi tc kimlik numaramızı veriyoruz. bu şekilde para kazandıran bir siteye vermekte ben bir sakınca görmüyorum. ayrıca tc kimlik numaranızı doğru verdiğinizde anketlerden kazanacağınız akçeleri tam olarak almaya hak kazanıyorsunuz. şayet tc kimlik numaranızı vermeden anket çözerseniz dörtte bir oranında akçe kazanıyorsunuz ki bu hiç tatmin edici değil. sizde boş zamanlarınızı karşılığında bir şeyler kazanarak değerlendirmek isterseniz tavsiye ederim. Ben anketlerimi app storedan indirdiğim uygulama üzerinden tamamlıyorum. kazandığım akçelerimi de app store hediye çekine çeviriyorum ve bu şekilde ücretli bir çok app store uygulamasını indiriyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bilgilerin silinememesi beni sitenin güvenirliği konusunda şüpheye düşürdü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası bende tereddütte kaldım birde tc olayı var tabi

      Sil
    2. Açıkçası bende tereddütte kaldım birde tc olayı var tabi

      Sil